Jdi na obsah Jdi na menu
 


Návod na vkládání věcí

14. 2. 2008

Pozn.: Některé obrázky si lze zvětšit!!! Nezapomeňte si soubory, které předěláváte zálohovat!!!

 

1) Vkládání pomocí IMG toolu

 

Samotný program si můžete stáhnout zde

 

Program si samozřejmě nejdříve nainstalujte a ještě než ho spustíte, tak si v adresáři hry najděte soubor gta3.img (složka models) a pravým tlačítkem se dostaňte do záložky vlastnosti. Odškrtněte zde políčko "Jen pro čtení" (obrázek). Totéž udělejte i se souborem GTA3.dir, který se nachází ve stejné složce.

 

 

Potom si otevřete program IMG tool a pomocí položky FILE - Open otevřete soubor GTA3.img (ten, kde jste odškrtli jen pro čtení).

 

 

Nyní si vložíme auto do hry. Ještě než se ale do toho pustíte, tak zkontrolujte, zda auto, které si chcete do hry vložit nemáte pod stejným názvem v garáži - ta vám pak nepůjde otevřít.

 

Vše si ukážeme na motorce Cow Bike, kterou si také můžete stáhnout na těchto stránkách.

Stažený soubor si proto rozbalte do počítače. Když ho otevřete, uvidíte soubor Sanchez.dff (to značí, že mod nahradí motorku Sanchez).

 

V IMG Toolu stiskněte klávesu F2 a do vyhledávače zadejte SANCHEZ. První soubor, který vyhledávač najde je Sanchez.txd. Pokud bychom měli v našem rozbaleném souboru položku sanchez.txt, tak bysme tuto nahradili, ale protože nemáme, stiskněte klávesu F3, dokud vám program nenajde položku Sanchez.dff

 

Na tu klikněte pravým tlačítkem a zvolte příkaz delete.

 

 

Nyní zvolte příkaz commands - add a najděte si vámi rozbalený soubor sanchez.dff - soubor se nahradí a je na posledním místě v seznamu. Toto uděláte i se souborem, který má místo koncovky dff koncovku txd (zde zrovna takový soubor není). Nakonec IMG tool zavřete příkazem File - Close

 

 

Tím bychom měli motorku ve hře. Ve složce máme ale také soubor readme.txt, proto ho otevřete.

Vidíme, že první krok (install sanchez.dff) jsme již splnili, ale ihned potom vidíme toto (...data/defaul.ide) - to značí, že nám ještě něco chybí. Proto si pomocí poznámkového bloku otevřete soubor default. ide ve složce data.

 

 

Nezapomeňte vybrat dole položku všechny soubory.

Pak v poznámkovém bloku pomocí příkazu úpravy - najít a následným zapsáním Sanchez do vyhledávače najděte položku sanchez.

 

Označte si celý řádek začínající číslem 198 v readme souboru (stáhli jste si ho s modelem) a pravým tlačítkem zvolte kopírovat. Označte si také nalezený řádek v default.ide a stiskněte klávesu Delete. Tam, kde máte kurzor, zvolte vložit a tím se vám překopíruje položka z readme to default ide (zkontrolujte si hodnoty).

 

Pak soubor default ide uložte - soubor - uložit a opusťte poznámkový blok.

 

Dále v readme souboru vidíme tento řádek (...data/handlinch.cfg). Postup je stejný, jako předtím, jen otevřete místo default ide soubor handlinch.cfg.

 

Tím máte auto ve hře!